Ved åpning om morgenen 9. september strakte køen seg helt rundt kvartalet. Så stor var interessen for å teste ut det danske grøt-konseptet som nå tilbys i Norge for første gang.
Gründer Lasse Skjønning Andersen har vært med på prosessen hele veien og er stolt av å endelig få vise fram GRØD:
- Nordmenn har en fantastisk grøtkultur, og jeg føler meg overbevist om at nordmenn vil ta godt imot vår sunne, smakfulle og bærekraftige mat. Samtidig har jeg stor respekt for alt som skal til for å lykkes når vi bringer GRØD-konseptet inn i et nytt land, så jeg er glad for at vi har NorgesGruppen med på laget.
Direktør i NorgesGruppen Servicehandel Kristine Stranne har stor tro på at det nye konseptet vil lykkes i det norske markedet:
- Vi synes GRØD er et spennende konsept som treffer flere av trendene vi ser i markedet i dag, og som tilbyr det norske markedet noe nytt. Vi er imponert over hva GRØD har fått til i Danmark og har stor tro på at kundene i Norge vil verdsette produktene og konseptet.